петак, 22. септембар 2017.

JA NISAM PISAC

Neki slepi čovek sedeo je na stepenicima jedne zgrade u BELOM gradu, sa šeširom blizu svojih stopala i natpisom na kome je pisalo:
“Slep sam, molim vas pružite mi pomoć.”
Jedan slučajni prolaznik, koji je tuda prolazio, zaustavio se zapažajući da je u šeširu bilo prisutno samo nekoliko metalnih novčića.
Savio se da bi mu pružio novac i bez pitanja za dozvolu, uzeo je karton, okrenuo ga ispisavši novi natpis.
U toku popodneva slučajni prolaznik se vratio do slepog čoveka i ugledao da je šešir pun novčića i novčanica.
Prepoznavši ga po koracima, slepi prosjak ga je upitao da nije on nešto napisao na kartonu i šta je napisao.
Prolaznik mu je odgovoro:
“Nisam napisao neistinu – samo sam napisao tvoju poruku na drugačiji način”, nasmeši se i izgubi u gužvi, ostavljajući starca bez odgovora.
A poruka je glasila; “Danas je JESEN  … a ja.. je ne mogu videti ”.

Hoćeš da nesto promeniš? Kreni od sebe…Ja nisam pisac ..

Нема коментара:

Постави коментар