недеља, 10. септембар 2017.

ŽIVITE ŽIVOT SREĆNI

Prošli put sam vam pričala o tome da je ipak vrlo lako uraditi različite promene u vašem životu i da sve zavisi samo od vas.Mnogi su na to rekli:"Lepo je to rečeno, ali teško izvodljivo."ili "Svaka čast ako neko to može,to je nemoguće."Opet se vraćamo na isto na zabludu u kojoj mnogi ljudi žive.          SVE SE MOŽE KAD SE HOĆE!Vidite situaciju..primer..Dve rođene sestre iz iste kuće,u istim uslovima sa sličnim načinima života su različite.Jedna je srećna,zadovoljna sve joj ide od ruke.Druga je nesrećna,nezadovoljna,ništa joj neide od ruke.Šta mislite zašto?Ima jedna knjiga koja se zove KAKVE SU TI MISLI,TAKAV TI JE ŽIVOT . Upravo je tako,ako pozitivno gledaš na svet,ako se nadaš dobrom,činiš dobro,veruješ u dobro,tad pozitivno zračiš,pozitivno privlačiš.LJubav,vera i nada su oduvek bile moćne i donosile samo dobro.Druga slika je ako si nezadovoljan,besan na sebe i ceo svet,ništa ti neodgovara,sve i svi su ti krivi.Čemu to može da dovede?Toliki naboj negativne energije tera sve dobro oko tebe,privlači loše i takav je i život loš.Jednostavno je,zavisi od vas,od vaše volje i želje šta želite biti,kako se želite osećati.Jer to odlučuje samo vaš um.Tu niko nemože da vam pomogne.Morate sami menjati smer u kome razmišljate.Menjajte se,pa će se i stvari i ljudi oko vas menjati.Snaga uma je jača od bilo koje vulkanske erupcije.Morate naučiti da vladate svojim umom.  Koliko je ljudima potrbno da budu zadovoljni?Malo...Potrebno nam je zdravlje,sve ostalo iskreiramo sami.Često ljudi teže za nebitnim stvarima,pate,ja to definišem kao bes.Od besa se stvara stres.Od stresa bolest.Šta to ljudi rade sebi?Jel su to sami sebi neprijatelji?ZDRAV ČOVEK IMA HILJADU ŽELJA A BOLESTAN SAMO JEDNU DA OZDRAVI.Ova rečenica vam sve govori.Naučite da se radujete sitnicama.Da se probudite srećni i zadovoljni,što ste zdravi,što su vam deca zdrava,lepa,dobra.Da se radujete novom sunčanom danu,plavom nebu,mirisu trave,kad zađe sunce sjajnim zvezdama.Uvek ima bezbroj razloga za radost.Radujte se svakom momentu,živite trenutak i osetite radost u trenutku.Mnogi će mi sada reći:"Kako kad nemam dovoljno novca?Kako kad imam loš posao?"Razumem vas,i ja sam tako razmišljala.Vi ste ti koji uređujete vaše živote i menjate sve što vam ne odgovara.Ako trnutno nemožete da menjate posao,nađite bar trenutno nešto dobro u tom poslu,neki dobar ralog koji vas još tu drži.Nešto zbog čega ili zbog koga rado odlazite tamo.Biće te zadovoljniji.Ako ne znate kako do novca,zar ne treba da se priupitate šta vi volite da radite,šta vas ispunjava,šta vam ide od ruke?Svako od nas ima kvalitete,svako je rođen za nešto samo treba sam sebe pronaći i shvatiti šta je to.Šta god da je ako ga pretočite u posao doneće vam samo dobit.Jer sve što volite da radite radićete najbolje što umete i biće te najbolji,rezultati vašeg rada se vide a vi ste zadovoljni.Zapamite,najbolji samo ostaju.To je ono kada kažem :"Radite na sebi,učite."Čovek se uči dok je živ,na žalost najčešće na svojim greškama.Važna je svest o tome i  shvatanje da je svaki rad na sebi čoveku doneo samo uspeh.Ostvaruju se nove ideje,novi vidici.Život teče u lepšem smeru.Nedajte drugima da vas sputavaju.Vi ste vlasnik vašeg života,ko ima prava da se meša i da upravlja njime?Ako vi odlučite da će te biti dobro to i učinite.Negativne reči i misli sasecite u startu.Niste dužni da upijate ničiju negativnu energiju.Jasno i glasno recite:"Ja neću da slušam loše,sve je dobro  i biće još bolje."Širite vašu pozitivnu energiju.Hranite dobro a izgladnjujte loše i videćete čudo,ja sam ga lično doživela.Kad god je suprug počinjao sa napadima nervoze i pridikama ja sam mu rekla:"Ne želim da te slušam,ne dozvoljvam ti da mi uništiš trenutak,sve je dobro i biće još bolje."Nisam mu u početku bila jasna,al video je vremenom da sam ja i dalje dobro a on je uvek loše.Znate šta se desilo..krenuo je da se menja.Na vašu pozitivnu energiju koju šaljete okolini pozitivnom vibracijom,na ljubav  koju širite i najhladnija srca nemogu ostati imuna,vremenom će se otapati,verujte.Još jedna stvar je mnogo važna zbog čega ljudi pate i kidaju se,to je isterivanje pravde.Šta je pravda?Ko je još izvagao pravdu i presekao tačno na pola?Svako misli da je u pravu sa svoje tačke gledišta.Kad odlučite da je bolje biti u miru nego u pravu pravda će se sama postaviti na svoje mesto a vi će te imati mir.Samouvereno vam govorim ovo iz ličnog iskustva da možete mnogo toga  učiniti za sebe,morate voleti sebe i naći mir u duši.Raširite ruke životu,zagrlite ga  recite mu :"Radujem ti se,volim te!" i živećete najlepše što znate,srećni i zadovoljni.

Нема коментара:

Постави коментар