понедељак, 14. август 2017.

PRIJATELJI

                                                       PRIJATELJI
Jednog dana, miš je gledao kroz pukotinu na zidu, farmera i njegovu ženu kako otvaraju neki paket. Kakvu hranu bi to moglo imati? Pitao se. Ali kad je otkrio da je u pitanju mišolovka, bio je užasnut.
Trčeći kroz dvorište farme upozoravao je ostale vičući: ” U kući je mišolovka! U kući je mišolovka!”
Kokoš, kvocajući i čeprkajući, podigne glavu i kaže:
“Gospodine Mišu, to je ozbiljan problem za tebe, ali nema baš nikakve posledice po mene. Ja se zbog toga ne mogu uzrujavati.”
Miš se okrene prasetu i vikne: “Mišolovka je u kući! Mišolovka je u kući!”
Prase je saosećalo, ali reče: “Vrlo mi je žao, gospodine Mišu, ali ja tu ne mogu ništa učiniti osim moliti. Budi siguran da si u mojim molitvama.”
Miš tada krene prema kravi: “Mišolovka je u kući! Mišolovka je u kući!”
Krava reče: “Oh, gospodine Mišu, žao mi je zbog tebe, ali s mog nosa neće faliti koža.”
Tako se miš vratio odbijen, pognute glave u kuću kako bi se sam suočio s farmerovom mišolovkom.
Te noći začuo se čudan zvuk u kući – kao zvuk kad mišolovka uhvati svoj plen.
Farmerova žena požurila je videti što se uhvatilo. U mraku nije videela da je mišolovka uhvatila rep otrovne zmije. Zmija ju je ugrizla. Farmer ju je brzo odvezao u bolnicu i kući se vratila s groznicom.
• Znamo da se groznica lečila svežom kokošjom supom, pa je farmer zaklao kokošku.
• Ali bolest njegove žene se nastavila pa su je došli posetiti prijatelji i susedi. Da bi ih nahranio, farmer je izmesario prase.
• Farmerova žena, nažalost, nije se oporavila, umrla je. Došlo je toliko ljudi na njenu sahranu, da je farmer morao zaklati i kravu kako bi osigurao dovoljno mesa za sve njih.
• Miš je to sve gledao s velikom tugom kroz svoju pukotinu na zidu.
Zato, kad idući put čuješ da se neko suočio s problemom i misliš da te se to ne tiče, seti se – kad je jedan od nas ugrožen, svi smo u opasnosti.
Svi smo umešani u to putovanje zvano “život”. Moramo paziti jedni na druge i ponekad napraviti dodatan trud da ohrabrimo nekog od nas.
SETI SE, SVAKO OD NAS JE BITNA NIT U TAPISERIJI DRUGE OSOBE; NAŠI ŽIVOTI SU ISPREPLETENI S RAZLOGOM.
Jedna od najboljih stvari koja se veže uz ovaj svet je prijatelj.

Нема коментара:

Постави коментар